Leesvordering:

NAWEEK NADINK: Geen pyn, geen innovasie nie

Nov 16, 2017

Ek kan nie glo dat twee maande reeds verby is vandat ek my eerste eBoek en digiTydskrif geloods het nie: Klik hier vir meer inligting. 

Ek het natuurlik glad nie geweet wat die reaksie (verkope) sou wees nie, maar kan wel bevestig dat ek nou (of ek wil of nie!) myself in die aanlyn publikasie-arena bevind.

My jongste digiTydskrif-uitgawe het die korporatiewe besigheidsikoon en Afrikaner-gentlemen, Brand Pretorius, op die voorblad: Klik hier vir meer inligting.

Nog ’n wonderlike hoogtepunt was my en my familie se vyf-en-ʼn-halfweeklange vakansie in Suid-Afrika (met ʼn bietjie besigheid tussenin), waar ons meer as 5 000 km gery het. Tydens hierdie reis het ons nuwe dele van ons land gesien en was dankbaar om dit vir ons kinders te kon wys – plekke waar ons 15 jaar laas was en plekke waar ons nog nooit was nie. Ek herinner my aan ons heel eerste en spesiale aand in Philippolis, van alle plekke! Sien die foto hierbo.

Só het ons ook Swart Maandag in aksie gesien op pad Vrystaat toe vanaf Kaapstad: sekerlik ’n dag wat tragedie, hoop en saamstaan simboliseer soos dit lanklaas gesien is.

Maar laat ek jou met ’n belangrike en hopelik ’n inspirerende gedagte bemoedig:

Baie innovasie en deurbrake word gebore uit krisis of ter wille van oorlewing. Daar is ’n rede waarom die Skandinawiese lande so dinamies is, want honderde jare gelede moes hulle slim oplossings genereer of doodeenvoudig sterf.

Die innovasie en geleenthede in Suid-Afrika was en is vir ons as familie tasbaar: innovasie wat gebore word uit ’n gagga politiese en rassistiese klimaat.

Dit bly egter jou keuse: Watter tipe bril gaan jy opsit en in watter lig gaan jy die toekoms sien?

Onthou … aanhouer wen!

Meer oor die outeur

Jacques Basson

Na wonderlike kinderjare in Riebeeckstad en vele jare op Kovsie-kampus ten einde my potspel (pool game) te vervolmaak (halwe waarheid) en ’n besigheidsgraad te voltooi, begin my korporatiewe verkope en bemarkingsloopbaan in 1999 met die Coca-Cola maatskappy. Coca-Cola se bestuursontwikkelingsprogram, Kusile, het my besigheidskundigheid vinnig ontwikkel en vyf addisionele maatskappye en senior rolle in Suid-Afrika en Engeland later – vir onder meer Parmalat, Ecolab, Luxottica en Polaroid Eyewear – begin ek ’n kommersiële skoonmaakbesigheid, VanBroc Cleaning, in 2007, gevolg deur ’n gesamentlike onderneming met ’n kommersiële skoonmaakbesigheid in Austin, Texas in 2012. Na 14 jaar in Engeland het ek en my gesin vroeg in 2018 Suid-Afrika toe terug getrek en ons woon tans in Centurion. Natuurlik is Klipkouers-podsend die nuwe babatjie in die besigheidsfamilie en ek het julle hulp nodig met kind grootmaak!

Soek

Volg ons op

Moet lees artikels

Maroela Media: Nuushooftrekke van die week

Maroela Media: Nuushooftrekke van die week

Deur Suné van Heerden Maroela Media is ’n Afrikaanse internetkuierplek waar jy alles kan lees oor dit wat in jou wêreld saak maak – of jy nou in Suid-Afrika bly, of iewers anders woon en deel van die Afrikaanse Maroela Media-gemeenskap wil wees....

Onderneming in die Kollig: Diamond Tree Jewellery Studio

Onderneming in die Kollig: Diamond Tree Jewellery Studio

Hierdie week se kollig is op Diamond Tree Jewellery Studio in Rockingham, Wes-Australië. Diamond Tree Jewellery Studio is gratis op Wêreldwyd se Wêreldgids gelys. AfriForum Wêreldwyd se Wêreldgids is waar Suid-Afrikaanse ondernemings van regoor die wêreld bymekaarkom...

Op Wêreldboekedag eis AfriForum meer skoolbiblioteke

Op Wêreldboekedag eis AfriForum meer skoolbiblioteke

Deur Alana Bailey Jaarliks word Wêreldboekedag op 23 April, die sterfdag van onder andere skrywers Miguel de Cervantes en William Shakespeare gevier. Op hierdie dag wanneer die sleutelrol van boeke in die ontwikkeling van mense opnuut in die kollig kom, eis AfriForum...

AfriForum TV

Nuusbrief

Kontak ons

Maak 'n donasie

Jeugblad

Jy sal ook dalk hiervan hou…

Teken in op die Kollig-nuusbrief en bly betrokke

Nuusbrief/Newsletter

Jy het suksesvol ingeteken!

Pin It on Pinterest